Loader
Ellen-Leenhouts

Ellen van Zanten

“Goede winkels zijn succesvol omdat ze heel veel fans hebben.“

Bekijk introductievideo

Onderwerp:
Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. Wilt u de stap maken van een goede winkel(keten) naar een sterk merk? En uw bedrijf onderscheidend, authentiek en relevant neerzetten in de markt? Kom dan naar de workshop van Ellen van Zanten. U ervaart op een inspirerende en vooral praktische manier hoe u uw merk kunt aanscherpen of neerzetten met behulp van archetypes.

Biografie:
Ellen van Zanten is partner/eigenaar van Business Openers en helpt organisaties ‘van goed naar geweldig’ door middel van authentieke en marktgerichte positioneringen, krachtige en praktische businessplannen en het trainen van merk-waardig gedrag bij medewerkers. Ze weet organisaties en projecten vaart te geven en is een deskundig en humoristisch spreker over Positionering en Internal Branding. Ook is ze medeauteur van meerdere managementboeken waaronder het boek: ‘Het succes van Internal Branding: een sterk merk bouwen en onderhouden’. Ellen is bovendien mede-eigenaar van THOMS Stadsbrouwerij Rotterdam, een horecazaak waar eigen bier gebrouwen wordt. Ellen heeft deze zaak samen met haar broer opgezet vanuit het gedachtengoed van Business Openers.